Гарантійні умови
Одним з принципів роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, які ми пропонуємо, сертифіковані і забезпечені гарантією від компаній-виробників.
Зверніть увагу на загальні правила гарантійного обслуговування, що наведені нижче.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгової організації;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна або чек);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
- загублено або не вірно заповнено гарантійний талон;
- виріб має сліди механічного пошкодження або взламу;
- порушені заводські пломби;
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання виробу;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідного виробника.