Повернення і обмін
Наш інтернет-магазин приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі) відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Ми повертаємо кошти, сплачені за придбаний товар, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом через ПАТ «Укрпошта». Повернення коштів, що сплачені за товар, здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів.
Перелік товарів, що не підлягають обміну/поверненню тут.
Процедура обміну та повернення товарів.
1. Обмін і повернення продукції належної якості.
Товаром належної якості вважається товар, який знаходиться в заводській упаковці, де збережені всі ярлики, і при цьому товаром не почали користуватися.
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також всі документи на придбання товару є в наявності;
- товар не входить в актуальний перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, який було затверджено Кабінетом Міністрів України.
Будьте уважні, не підлягають поверненню лікарські засоби, продовольчі товари, засоби гігієни та перелік непродовольчих товарів, що зазначений у Законі України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 01.08.2021.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
Для того, щоб повернути або обміняти товар, покупцеві необхідно надіслати електронного листа на адресу bestprice.kiev.ua@gmail.com, в якому має бути прикріплено:
-
заява на обмін товару (знаходиться разом з товаром в упаковці або складається в довільній формі, з указанням ПІБ, телефону, е-mail, паспортних даних Покупця, номера замовлення, найменування товару, сплаченої за нього грошової суми; також треба описати обставини, що послужили підставою для обміну/повернення товару; у разі обміну – вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару; вкажіть дату подачі заяви і підпишіть заяву).
-
фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання листа про повернення/обмін менеджер магазину зв'яжеться з Вами для вирішення ситуації, що склалася.
Для здійснення обміну чи повернення покупцеві необхідно доставити товар до офісу інтернет-магазину, за адресою, що зазначена на сторінці Контакти. Доставка товарів, які підлягають поверненню чи обміну, здійснюється за рахунок покупця.
Повернення грошових коштів покупцеві за товар, який був повернений продавцю, здійснюється в термін 2-7 робочих днів. В разі, якщо товар було придбано за готівку, кошти покупцеві повертаються готівкою. Якщо оплата була здійснена банківською картою, продавець повертає гроші за товар саме на цю картку. Якщо мав місце безготівковий розрахунок, продавець повертає грошові кошти на розрахунковий рахунок покупця, з якого було сплачено за товар.
2. Обмін продукції неналежної якості.
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може вимагати заміну у продавця. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості.