Гарантійні умови
Гарантійні умови
Один із основних принципів функціонування нашого інтернет-магазину полягає в тому, що всі товари, які ми пропонуємо, є сертифікованими і супроводжуються гарантією від виробників.
Зверніть увагу на загальні правила гарантійного обслуговування, які наведені нижче.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно:
-
Мати належно заповнений гарантійний талон без помилок та виправлень. У цьому талоні мають бути зазначені модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгової організації.
-
Пред'явити документ, що підтверджує факт покупки (товарна накладна або чек).
-
Зберегти повну комплектацію товару, включаючи заводську упаковку.
Звертаємо вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра або менеджера магазину має обов'язок перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет фізичних пошкоджень (подряпин, тріщин, сколів і т.д.) і повноту комплектації.
Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
1. Гарантійний талон було втрачено або заповнено некоректно.
2. Виріб має сліди механічних пошкоджень або зламу.
3. Були порушені заводські пломби.
4. Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання виробу.
5. Виріб був підданий ремонту особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
Докладний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на веб-сайті відповідного виробника.