Методи повернення і обміну
Методи повернення та обміну
Політика обміну та повернення товару в нашому інтернет-магазині наступна.
У нашому інтернет-магазині ми дотримуємося вимог Закону України "Про захист прав споживачів" і надаємо можливість нашим клієнтам повернути товар належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня покупки).
Процедура обміну та повернення товарів.
Закон України передбачає дві ситуації, в яких Покупець може повернути (або обміняти) придбаний товар:
1. Товар належної якості, але не підходить Покупцю:
В цьому випадку товар має бути не використаним, зі збереженою упаковкою (пломбами тощо) та розрахунковим документом.
2. Товар неналежної якості:
Якщо товар є несправним або має істотні дефекти, які унеможливлюють його використання, і це стосується провини виробника або постачальника.
1. Обмін та повернення товару належної якості:
Товаром належної якості вважається товар, який залишається в заводській упаковці, з усіма ярликами, і яким ще не користувалися.
Згідно з законом, Покупець може відмовитися від товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо виконані такі умови:
-
Товар не був у використанні і зберігся в упаковці зі всіма ярликами, а також наявні всі документи на покупку товару.
-
Товар не входить в актуальний перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, затверджений Кабінетом Міністрів України.
-
Товар належної якості можна обміняти на інший товар такої ж вартості або з доплатою, або повернутийого за відповідною процедурою.
Для того, щоб повернути або обміняти товар, необхідно надіслати електронного листа на адресу bestprice.kiev.ua@gmail.com з такими документами:
-
Заява на обмін товару (можна знайти в упаковці товару або скласти вільної форми, з вказанням ПІБ, телефону, електронної пошти, паспортних даних покупця, номера замовлення, найменування товару, суми, сплаченої за товар, а також обставин, що спричинили обмін/повернення товару).
-
Фото розрахункового документа, який підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер інтернет-магазину зв'яжеться з вами упродовж 3 робочих днів з моменту отримання вашого листа щодо повернення/обміну товару.
Для обміну або повернення товару, ви можете доставити товар до нашого магазину за адресою, зазначеною на сторінці "Контакти". Вартість доставки товарів, які підлягають обміну або поверненню, оплачується покупцем.
Повернення грошей за товар, який був повернений продавцю, здійснюється протягом 2-7 робочих днів. Якщо оплата була здійснена готівкою, гроші повертаються готівкою. Якщо оплата була здійснена банківською картою, гроші повертаються на цю карту. Якщо розрахунок був безготівковим, гроші повертаються на банківський рахунок Покупця.
Будьте уважні, оскільки товари, які входять в категорію лікарських засобів, продуктів харчування, товарів особистої гігієни та інші, не підлягають поверненню або обміну згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 01.08.2021.
2. Регуляція обміну та повернення товарів неналежної якості.
Придбавши товар неналежної якості, покупець має право:
1. Вимагати знижки на ціну товару;
2. Безкоштовного виправлення дефектів товару в відповідний строк;
3. Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Якщо ви виявили, що придбаний товар має неналежну якість, важливо здійснити експертизу в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Щоб це зробити, подайте заяву на проведення експертизи та підпишіть акт прийому товару на експертизу в місці придбання товару.
Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки є суттєвими і виникли з вини виробника.
У разі несуттєвих недоліків покупець має право на безкоштовне усунення їх протягом строку, встановленого законодавством.
Якщо після придбання товару покупець виявив недоліки, він може вимагати заміни товару від продавця. Якщо експертиза підтвердить відповідність товару зазначеним стандартам, то обмін повинен бути здійснений протягом 20 днів.
Технічно складні товари неналежної якості можуть бути замінені товаром тієї ж марки або аналогічним товаром іншої марки з урахуванням вартості.
Для здійснення обміну або повернення товару, покупець має надіслати листа на адресу bestprice.kiev.ua@gmail.com, додаючи такі документи:
-
Заява про обмін товару (додається до товару або складається вільною формою, з вказівкою ПІБ, телефону, електронної адреси, паспортних даних покупця, номера замовлення, назви товару, вартості товару, а також обставин, що призвели до обміну/повернення товару; в разі обміну - вкажіть назву товару, який ви хочете отримати замість нього; вкажіть дату подачі заяви і підпишіть її).
-
Фото розрахункового документа, який підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.
Менеджер інтернет-магазину зв'яжеться з вами протягом 3 робочих днів після отримання вашого листа щодо повернення/обміну товару.
Для здійснення обміну чи повернення товару, покупець має доставити товар до офісу інтернет-магазину за адресою, зазначеною на сторінці "Контакти". Вартість доставки товарів, які підлягають поверненню чи обміну, оплачується покупцем.
Повернення грошей покупцеві за товар, який був повернений продавцю, здійснюється протягом 2-7 робочих днів. Якщо товар був придбаний за готівку, кошти повертаються готівкою. Якщо оплата була здійснена банківською карткою, гроші повертаються на цю картку. Якщо оплата була безготівковою, гроші повертаються на розрахунковий рахунок покупця, з якого була здійснена оплата за товар.